onsdag 11 februari 2009

Tror ni på ödet??

Efter att ha letat ett tag så dök det helt plötsligt bara upp idag! Tyget som jag bloggade om igår, alltså.

Eftersom bilden är från ett brittiskt heminredningsmagasin, så utgick jag ifrån att tavlan var något suspekt brittiskt, som var svårt att få tag i, och så visar det sig att det är ett MARIMEKKO-tyg som heter Onnen Apila;)

Så ett besök på 4her.nu var nödvändigt, och där fanns det! Så nu är en rapport beställd. Lycka;) Jag fotar och lägger ut, så fort jag fått upp min älskade tavla!

Hoppas den blir lika snygg hemma hos mig;)

3 kommentarer:

  1. Hej fina!
    Igår tänkte jag på dig. För igår fick jag se glasbetongen i vår entré.
    Du ska få se du med. Tack igen.

    Vad snyggt tyget är!
    Ska nog fråga min inredningskompis Josse om hon tror det kan passa hemma hos oss.
    Bra val!

    SvaraRadera
  2. Vilken lycka!!
    Ska bli skoj att se när du fått upp tavlan :o)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Jag sprang på ett tyg jag gillat länge när jag var i Kinna. Halva priset mot Åhlens där jag sett det. Visst är det lycka när man hittar sina drömtyger.

    SvaraRadera