söndag 8 februari 2009

Dagens I-landsproblem

Alltså, jag gillar mat och matlagning. Man ibland på vardagarna när man kommer hem så vill man mycket hellre tillbringa tid med barnen än att komma på vad man skall äta, se till att det finns hemma osv. Laga mat är ju däremot en ganska kul aktivitet som även barnen kan delta i.

Därför ska jag testa en ny tjänst, Middagshjälpen. De planerar fyra måltider/vecka och levererar råvaror + recept till dessa hem till din dörr söndag kväll.

Jag ska ta en provvecka, och kolla om vi gillar deras recept, råvaror, kvalitet etc. Men det låter som om jag kanske kan gilla det. I alla fall varannan vecka eller så, för då har man ju ändå plats för att trycka in lite vardagsfavoriter.

Jag kanske återkommer med en recension så småningom. Första leveransen sker förhoppningsvis nästa söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar