söndag 1 februari 2009

Äntligen på plats

Pga födelsedagsmiddagar och annat fick alltså paketet med världskartan ligga i hela två dagar innan den kom på plats. Men idag efter lunch föreslog min man (tack och lov) att den skulle upp! Och det visade sig vara ungefär lika trixigt som jag hade förväntat mig. Det var svårt (men inte omöjligt) att få den att fästa på vår helt släta vägg.

Det slutade med att jag fick sluta mitt upp i allt ihop för att ta min 1,5-åring till sin minisim-lektion, medan min man fick vara kvar hemma för att få upp kartan. Det gick till slut, men han svor sig igenom stora delar av Grönland och hela Kanada (hu, så många öar!). Men nu är den på plats!

3 kommentarer:

  1. Den är så jädrans snygg helt enkelt :) Tror att jag vill ha en jag också! Men var? Får klura på det lite :)

    K R A M // t i n a

    SvaraRadera
  2. En sån vill jag också ha!
    Ta en ledig dag till projektet, förstår jag!
    Kram, Helene

    SvaraRadera