torsdag 14 maj 2009

Förkylt i familjen

Den här veckan har jag minst sagt varit TÄBBT i DÄSAN. Även stora killen verkar lite hängig, men det kompenseras av full-fart-lillasystern... Idag ska jag på ett seminarium med tillhörande middag och kommer hem sent i kväll... Lite trevligt, men kanske ändå inte när jag mest känner mig småsjuk och vill krypa tillbaka under täcket...

I går var en av våra potentiella byggfirmor här och tittade lite nogrannare på ombyggnadsplanerna. Han verkade väldigt duktig. Hoppas att hans firma kommer med en rimlig offert...

Annars har jag precis hittat en firma som erbjuder 33% rabatt på precis de ytterdörrarna vi tänkt köpa... Så det får vi nog klippa till på...

2 kommentarer:

  1. Man tycker att nu när det är Maj borde alla förkylningar försvinna. men icke.
    /Vimsingen

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas ni kryar på er!
    Kram Sandra

    SvaraRadera