onsdag 2 september 2009

Har supit bort whiskyglasen???

Vi har en Kosta-servis med diverse olika kristallglas som står i ett skåp i köket. Detta måste nu tömmas pga utbyggnaden, och detta satte jag min mamma på när hon var på besök häromdagen. När hon var klar så undrade hon var jag hade whisky-glasen, så att hon kunde plocka ner även dessa.

Nu har jag vänt upp och ner på hela huset, och de finns faktiskt inte! Jag saknar alltså en hel uppsättning kristallglas! Hur lyckas man med det? Att något enstaka försvinner... men ALLA??


Ser ni ett större antal sådana här glas, så kan ni väl säga till!

3 kommentarer:

  1. Har kollat här hemma men tyvärr....Men det är ju inte klokt!! Förvirrad??? SKÖNT då är jag inte ensam... :)

    SvaraRadera
  2. Okej...då måste det gått åt mycket dricka..hi,hi.
    Hoppas ni hittar dem.
    Kram Milla:)

    SvaraRadera
  3. Det måste ha blivit mer än ett glas var i onsdags förstår jag...!? Hehe...

    Nä, det var konstigt. Hoppas verkligen de dyker upp innan nästa onsdag!
    Kram

    SvaraRadera