onsdag 7 januari 2009

Mitt måtto för 2009!

I senaste numret av min favorittidning Hus och Hem fanns en artikel om trender för 2009. Rubriken var "Gräv där du står" och jag kände direkt att det kommer att bli mitt måtto för i år. Egentligen har jag det ganska bra, bra hus, bra familj, bra jobb... MEN allt kan ju naturligtvis bli bättre, och att försöka hitta det bästa i tillvaron och förädla det känns som ett bra mål för året. Fast en del av mig kan tycka att det känns aningen pretentiöst att ha ett måtto för året, men om man inte testar får man ju inte veta om det funkar.

Vi får se hur det går med grävandet. Jag skall börja genast, genom att göra min man lite gladare och servera honom en liten onsdagswhisky. Inte så att jag brukar springa och serva honom precis, vi är rätt jämlika, men ibland kan man ju göra undantag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar