fredag 16 januari 2009

Fredagkväll...

Barnen (och mannen) har gått och lagt sig, och här sitter jag med ett glas vitt och läser senaste numret av Hus och Hem, som så lägligt damp ner i brevlådan idag. Helt reko fredag med andra ord;)


Vi hamnade på IKEA idag, vilket inte resulterade i så där ofantligt mycket eftersom de FORTFARANDE håller på att bygga om. HUR LÅNG TID KAN DET RIMLIGEN TA!!! Min son var dock på Småland för första gången, vilket tydligen var roligt, för han somnade i bilen på väg hem. Annars blev det mest inköp av "förvaring" och hur kul är det, egentligen... Fast nu har jag i alla fall lite bättre ordning på grejerna i hyllan vid köksbordet. Alltid nåt;)

2 kommentarer:

  1. Vad mysigt det lät med lite vin och Hus och Hem!
    Det är nog samma Ikeavaruhus vi besöker... till mig sa de i höstas att det skulle vara färdigt v.52 men härom veckan sa de v.7...
    Väldigt skönt att ha ordning på grejerna så lite förvaring är ju aldrig fel!
    Ha en fortsatt trevlig helg!
    Har länkat till din blogg.

    SvaraRadera
  2. Snyggt med grönt!
    Men vad är det jag ser där i bakgrunden? Har ni glasbetong i en vägg? Visa genast upp:)
    Vi funderar ju på att ha det så i vår hall, åh vad nyfiken jag blev nu!

    SvaraRadera