måndag 26 januari 2009

Budget eller lyx.

Jag BEHÖVER ny förvaring i hallen... Vi har i och för sig en "möbel" idag, bestående av gamla postsorteringsfack i ek från ett nedlagt postkontor (det var bättre för??), men den är värdelös för att förvara allt större än just brev...

Jag har fallit för två. Den ena kommer från SB Nord och är designad av Karin Mannerstål (den övre), den andra kommer från Greith (den nedre). Den nedre är tre gånger dyrare än den övre. Och därmed borde det väl vara avgjort... Men inte. Greiths är ju bara SÅÅ snygg. Men är den värd tre gånger mer... Vi får väl se.

3 kommentarer:

  1. Åhhhh!
    Skitsnygga båda två tycker jag!
    Nu fick du mig att vilja ha också. Vi kommer behöva ngt liknande i både hallen och grovingången.
    Måste genast surfa runt lite till!
    TACK!

    SvaraRadera
  2. Snygga båda två! Men jag måste säga att jag föll för den översta aningen mer innan jag läste texten ordentligt (brukar ju vara tvärtom...)
    Annars lät det väldigt häftigt med ett postsorteringsfack från en tid som kanske inte alltid var lättare men bra mycket enklare när det gäller postärenden! Hade varit kul att se den!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Lägger till dig på bloglovin direkt.....så mycket fina bilder. Andras byggbloggar borde falla under samma kategori som att bygga själv. Självstudier på något sätt, minst lika viktigt som själva bygget!

    SvaraRadera