onsdag 28 oktober 2009

Kärlek vid första ögonkastet...

Innan ni börjar undra... Nej, detta är inte en modeblogg och kommer aldrig att bli någon modeblogg.

Men ibland hittar man saker man bara vill visa. Det hände för några år sedan när jag för första gången såg Odd Mollys kläder (som jag by the way i princip har tröttnat på nu...) och det hände mig igen när jag för någon vecka sedan sprang över ett för mig nytt spanskt klädmärke Desigual. En kompis hade på sig kappan nedan, så härligt annorlunda och fantasiful!

Så jag var tvungen att kolla runt lite, och har nu köpt klänningen överst, och tröjan nederst;) Fantastik passform och kvalitet, och kul kläder som inte liknar mycket annat;) Finns lite här och där (exv Fåfängan i Alingsås), jag handlade av modewebben.



2 kommentarer:

  1. Härliga kläder.Kul med annat än det ordinary.Kram Milla:D

    SvaraRadera
  2. Kul med ett klädinlägg.
    Har också ett idag!
    Kram Helene

    SvaraRadera