måndag 2 november 2009

En helt vanlig ovanlig dag...

Nu under ombyggnaden är inte mycket sig likt, och man vet inte riktigt vad som händer...

I morse till exempel vaknade jag av att min tvååring stod nedanför min säng och viskade: "mamma, det är någon som hamrar på taket"... Och hon hade nästan rätt. Byggarna var redan på plats (6:50) och slutförde förberedningna av golvet, för idag klockan nio kommer tydligen rörmokaren och lägger ut golvvärme på övervåningen;)

Vi har nu alla fönster, inklusive vårt stora skjutparti, på plats (med reservation för vissa detaljer, som naturligtvis var fellevererade, kommer vecka 47 grr...) Mycket glas blir det... Men jag kommer att älska detta rum. Återkommer med lite bilder, ska bli kul att veta vad ni tror!

1 kommentar:

  1. Spänningen stiger förstår jag och min nyfikenhet växer i samma takt..Ser framför mig något trivsamt rum som en blandning av inne/ute med de där glaspartierna....Spännande.Kram Milla:)

    SvaraRadera