måndag 5 oktober 2009

Idiotiska habegär!

Har ni någon gång varit med om att ni gått runt i en butik, och helt plötsligt sett något som ni ABSOLUT VILL HA trots att ni definitivt inte behöver det eller har någon som helst nytta av det???

Det hände mig på IKEA idag... Gick en snabb vända efter jobbet för att typ köpa fler vardagsvinglas (det är uppenbarligen inte bara whiskyglasen jag lyckas supa bort??) och lite batterier, och sprang mer eller mindre igenom barnavdelningen, och där stod den: en underbart snygg barnstol/ matbordsstol!!

Första tanken var att det var lite synd att vi inte hade fler barn på G, andra tanken var att jag kanske kunde knö ner min 2-åring i stolen... (Att hon suttit på vanlig stol sedan länge är väl inte relevant??) Till slut kom jag naturligtvis på bättre tankar och gick därifrån utan barnstol.

Jag har febrilt försökt hitta en bild på denna nya matstol, men hittar den inte någonstans! Inte på IKEAs hemsida, inte på google pictures, inte någonstans alls! Det känns jättetrist att inte kunna visa upp detta (enligt mig) designmästerverk! Men håll ögonen öppna! Och om ni behöver en barnstol, köp inte en utan att spana in IKEAs nyhet först...

1 kommentar:

  1. Ha,ha, ha Jag känner igen mig. Jag önskar ibland att mina barn vill " bliva små " igen...Kram Milla:D

    SvaraRadera