fredag 2 oktober 2009

Compact living... room...

Eftersom vi fått utrymma vårt vardagsrum, så har vi behövt skapa ett tillfälligt. Detta ska funka tills tillbyggnaden är klar, som vardagsrum, tv-rum, kontor och gästrum, och är på ca 14 kvm;) Nedan ser ni resultatet. Givet förutsättningarna känner jag mig faktiskt ganska nöjd! Att sedan tex en brun soffa har en grå matta under sig får jag för tillfället bortse ifrån;)



Avseende tillbyggnaden, så är bottenvåningen nu uppmurad, så man kan gå in ock känna på det. Rummet blir smalare än vi tänkt oss, pga att isolerblocken byggde en hel del, så det kommer helt klart att bli en utmaning att inreda. Men eftersom det bara är ett "extra-rum" så tror jag inte att det blir något stort problem. Jag har redan en del planer. Får se hur det blir...

5 kommentarer:

  1. Ser ganska mysigt ut ändå.Milla

    SvaraRadera
  2. Jättefint ni har och mycket fint ni kommer att få!!!

    Mvh Linda

    SvaraRadera
  3. Tack! Ja visst är de underbara! Självklart får du plagiera mitt plagiat =) Det är ju det som är det bästa med bloggvärlden att man får så många goda idéer av varandra!

    Ha en skön söndag!

    SvaraRadera
  4. Förstår att du är i "inredningsfasen" redan...hihi...Kul!!
    Kram

    SvaraRadera
  5. WOW it turned out gorgeous. Really a beautiful room. That is awesome and the house look great! wonderful idea thanks to add more beauty to the building. http://www.cropperbroslandscapes.com.au/garden-design-brisbane/

    SvaraRadera