måndag 8 juni 2009

In our family portrait we look really happy...

Dags för ett familjeporträtt, kanske? Tack och lov är väl mer eller mindre stela besök hos studiofotografer ett minne blott. Men det finns ju alternativ!



Som ovanstående från Demofia design. Personligt, annorlunda och någon slags oväntad blandning av pop art och scrapbooking... Finns att beställa på Signerat. Med din familj på bilderna, förståss!



Jag håller mig mer till filosofin att inget kort eller annan avbildning av mig själv är tillräckligt intressant för att hänga upp på väggen. Men lite kul vore det.

1 kommentar:

  1. Jag hörde en gång att det är bra för barn om det finns mycket bilder på deras familj på väggarna hemma.....Nåt att tänka på för alla oss som hellre är bakom kameran....Jag kan äntligen skriva igen...så glad!!! Kram Anna

    SvaraRadera