torsdag 19 mars 2009

Snart flyttar vi ut...

Idag värmde solen på så härligt på terassen, och jag tog ut barnens trehjulingar och en Bobbycar, och vi blåste såpbubblor och åt mellanmål ute i solen. Min stora grabb lade sig med huvudet i mitt knä och solade... Sedan sa han att det var sommar och ville sätta på "busiga blomman" (vattenspridaren), men där satte jag stopp.

Fast vår terass är just nu ganska ocharmig. Inga möbler och så ligger det lite skräp (rester från pågående badrumsrenovering...) i ett hörn.

Annat är det med terrassen nedan, som hör till ett hus jag hittade på Hemnet. Dessa utemiljöer har väldigt många rätt, tycker jag. Helt underbara...

3 kommentarer:

  1. Helt i min smak.
    Jag norpar bilderna och lägger dem i min mapp för uteplats.
    Helene

    SvaraRadera
  2. Jätte snyggt! Skall fixa till vår balkong under våren nu. Ska bli riktigt kul....Om jag finner lite inspiration....Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Så underbara platser!! Vår uteplats är inte heller i närheten men skam den som ger sig...
    Hur går det med den röda jackan!?
    Önskar dig en skön helg!
    Kram

    SvaraRadera