tisdag 11 augusti 2009

Länge sedan nu....

Nyss hemkommen från semestern (utan internet förståss...) är det alltid kul att komma hem och se vad som har hänt i världen, och naturligtvis även i bloggvärlden. Oj vad alla är duktiga, och oj så mycket inspirerande saker det har hänt sedan sist!

Vi har som sagt varit på semester, i år en slackersemester på Öland, och i Småland, men vi har haft en fantastiskt tid, med barnen i fokus. Det kan behövas inför den höst som väntar.

Har dock lyckats besöka en och annan loppis, och smita in på Svenssons i Lammhult, så lite mamma-tid har det blivit också;)

I mitten av september kommer förhoppningsvis byggarna att sätta igång med vår utbyggnad. Det ska bli jättekul, men just nu känns det som att jag kommer att vara extra glad två dagar i höst: första dagen byggarna kommer hit, och sista dagen de kommer. Jag ser inte fram emot att leva i det här med två små barn. Dessutom väntar en helvetisk höst på jobbet, så jag kan nog behöva alla uppmuntran jag kan få.

Jag ser fram emot att grotta ner mig i datorn sent på kvällarna och kolla på alla era projekt, och naturligtvis låta er följa mina. Just nu är det semestertvätt och upp-packning som gäller, men redan i morgon så ska jag nog sätta igång och rensa källaren. Detta utrymme som nu är belamrat med saker behöver vara tomt om en månad när byggarna kommer. Och hur ska det gå till???

2 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka. Jo jag vet hur man känner, var ska alla saker ta vägen?
    /Vimsingen

    SvaraRadera
  2. Välkommen tillbaka. Skall bli så roligt att få följa ert bygge nu under hösten. Gissar att det kommer komma några hysteriska inlägg vad det lider. KAn tänka mig att jag gått bananas om jag haft jobbgubbar hemma här oxå...Man vill ju ha sitt i fred på nåt sätt. Det kommer säkert att gå alla tiders bra. Eller hur?? Ha det så gott nu och som sagt välkommen hem!! Kram Anna

    SvaraRadera