tisdag 23 februari 2010

Insnöad...

Ojdå bloggen, förlåt!! Var tog den här månaden vägen??

Energin verkar byggarna ha tagit med sig i samma sekund som de lämnade huset. Så ni har inte missat så mycket. Fast det är skönt att bara låta sig förfalla ibland. Krypa upp i soffan, och inte göra något särskilt. Titta mellan fingrarna när det är så spännande i sprintstaffetten så att man knappt vågar titta;)

Jag längtar efter trädgård. Nu syns den knappt under all snö, men den finns ju där, det vet jag ju. Om bara någon månad eller så kommer de första blommorna och sedan börjar allt underbart om igen. En ny vår på vår nya terass och i trädgården. I år blir kanske året när trädgårdsdammen får sig en välbehövlig uppryckning?

I väntan på riktig färgprakt, så bidrar jag med lite nyheter från Kartell. Alltid en vitaminkick!

2 kommentarer:

  1. Kul att se dig kika fram under all snö, skratt. Hopp om våren ser jag...här får snön gärna stanna eftersom jag mest får en massa gräs att klippa, rättning mannen får! Ha det gott Kram Milla

    SvaraRadera
  2. Kan säga att jag vet hur det känns. Byggarna ut och man tror att man ska komma igång med att sy gardiner mm. Men icke.....
    Ta det lugnt, energi kommer tillbaka.
    kram
    Vilma

    SvaraRadera